• Amused
  • Angry
  • Annoyed
  • Awesome
  • Beamused
  • Cocky
  • Cool
  • Crazy
  • Crying
  • Depressed
  • Down
  • Drunk
  • Embarrased
  • Friendly
  • Geeky
  • Grumpy
  • Happy
  • Hateful
  • Hungry
  • Innocent
  • iz sad
  • Mehhhh
  • Pirate
  • Poor
  • Secret
  • Shy
  • Sneaky
  • Tired
  • WTF
  • Results 1 to 5 of 5
    1. #1
      Points: 9,200, Level: 10
      Level completed: 56%, Points required for next Level: 850
      Overall activity: 0%
      Achievements:
      OverdriveSocialRecommendation First Class5000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
      is Retired
       
      I am:
      Sneaky
       

      Posts
      523
      Likes (Given)
      6
      Likes (Received)
      44
      Points
      9,200
      Level
      10

      Wink LMFAO I don't believe it...

      Apparently Penguin and Lexibelle weren't legit at all, I always knew they were suspicious but come on, having 157-1 as Rogue / Frost Mage is kinda ridiculous.
      The funny thing is that every of the decent players who lost to them said they were legit and *** proved the otherwise.
      What are your thoughts? XD

    2. #2
      Points: 181, Level: 2
      Level completed: 11%, Points required for next Level: 269
      Overall activity: 35.0%
      Achievements:
      7 days registered100 Experience Points
      This user has no status.
       
      I am:
      ----
       

      Posts
      12
      Likes (Given)
      3
      Likes (Received)
      0
      Points
      181
      Level
      2
      idk man 3 35k evis on 5k resi is legit, jk, disband pls

    3. #3
      Points: 1,269, Level: 4
      Level completed: 46%, Points required for next Level: 381
      Overall activity: 0%
      Achievements:
      1 year registered1000 Experience Points
      This user has no status.
       
      I am:
      ----
       

      Posts
      52
      Likes (Given)
      2
      Likes (Received)
      5
      Points
      1,269
      Level
      4
      I had a suspicion they werent legit. I faced Penguin in 1v1 arena and he was doing 50-60k shatters on me when I had 59% dmg reduction. He had no mastery proc trinket or anything. Whereas I faced Sushicon in 1v1 arena and he was doing 25-35k shatters in similar gear.

      I whispered Lexibelle on how his mage was doing so much but Sushicon couldnt and the response was just 'Penguin > random mage'

    4. #4
      Points: 1,085, Level: 4
      Level completed: 20%, Points required for next Level: 565
      Overall activity: 11.0%
      Achievements:
      Overdrive1000 Experience Points3 months registered
      is rank one
       
      I am:
      Mehhhh
       

      Posts
      74
      Likes (Given)
      1
      Likes (Received)
      12
      Points
      1,085
      Level
      4
      disband team not legit earned

    5. #5
      Points: 18,975, Level: 14
      Level completed: 75%, Points required for next Level: 675
      Overall activity: 0%
      Achievements:
      SocialOverdrive1000 Experience PointsVeteranRecommendation First Class10000 Experience PointsTagger First Class
      Awards:
      DownloadsDiscussion EnderPosting Award
      is wondering
       
      I am:
      Hungry
       

      Posts
      2,522
      Likes (Given)
      6
      Likes (Received)
      461
      Points
      18,975
      Level
      14
      You don't need to milk the fact they got banned..

      /closed

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •